Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων
Επιστροφές προϊόντων
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί η ταινία ασφαλείας ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Αν έχετε αγοράσει προϊόντα που έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, λόγω της ιδιαιτερότητας τους και για λόγους υγιεινής-προστασίας των πελατών μας δεν δεχόμαστε αλλαγές.
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από την ιστοσελίδα μας θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε εγγράφως με ηλεκτρονικό μήνυμα στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 22410 77791 αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής) εντός 14 ημερών. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής θα επιστρέψετε τα προϊόντα στην έδρα της επιχείρησης στην Καναδά 59.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνεται με πίστωση λογαριασμού σας που θα γνωστοποιήσετε στην tzortzisnuts.gr.
Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Φθορές προϊόντων
Προτείνεται στους πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος όταν παραλαμβάνουν προϊόντα σε γυάλινες συσκευασίες και αυτές έχουν υποστεί φθορά, ράγισμα ή ολική καταστροφή τότε θα πρέπει να απευθυνθούν στη ταχύ μεταφορική εταιρεία εντός 24ωρου από την ώρα παραλαβής. Για να αποζημιωθεί η τυχόν φθορά θα πρέπει να μην αφαιρέσουν τα προϊόντα από το δέμα και να παραδοθεί όπως ακριβώς παραλήφθηκε στην μεταφορική εταιρεία εντός 24ώρου
Επιστροφές σε τρόφιμα σε περιπτώσεις στις οποίες δεν έχει γίνει κάποιο λάθος από της εταιρεία ΤΖΩΤΡΖΗΣ ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ, δεν γίνονται δεκτές.